26 września 2010

More info


Mam nadzieję, iż wszystkie dotychczasowe wyroby podobają się.
Z góry przepraszam, jeśli jakieś zdjęcie jest nieostre- na aparacie nie jest to widoczne, a niestety nie jest on najnowszym i najlepszym produktem. Plusem jest to, że w rzeczywistości biżuteria wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach.
Hand made to moje hobby i sposób na odstresowanie się. Oczywiście jest to również jeden ze sposobów "wyżycia się" artystycznego.
Na życzenie możliwa jest wymiana bigli na klipsy, bądź bigle srebrne, jednak wtedy cena kolczyków podniesie się. Podobnie z zawieszkami- istnieje możliwość z zawieszki na łańcuszek, stworzenia zawieszki do telefonu i odwrotnie.
Uwaga! Nie wysyłam przesyłek za granicznych, chyba, że chcesz zapłacić dużo więcej za nią. Natomiast przesyłka wewnątrz kraju to: 
*5,00zł list polecony ekonomiczny do 50g
*6,00zł list priorytetowy do 50g
W tę cenę wliczona jest koperta bąbelkowa oraz dodatkowa folia bąbelkowa by Twoja przesyłka była bezpieczna. Przesyłki powyżej podanej gramatury, są niewiele droższe (dokładną cenę podam gdy zdarzy się taka sytuacja). Należy pamiętać, iż wyjdzie to taniej niż dwie mniejsze przesyłki. Jeśli Twoja znajoma też chciałaby coś zakupić u mnie- złóżcie razem zamówienie (wtedy jest jeszcze taniej!).
Nie wysyłam przesyłek "za pobraniem".
Zapraszam do odbioru osobistego jednak przed zapłaceniem za biżuterie trzeba o tym koniecznie napisać w mailu!
Moje dane osobiste potrzebne do zrealizowania przelewu podaję po skontaktowaniu się ze mną. Wysyłam je najpóźniej w ciągu doby od chwili złożenia zamówienia. Wysyłam również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Przesyłki realizuję maksymalnie tydzień po otrzymaniu wpłaty- studiuję, więc czasem po prostu nie mam czasu by podjechać na pocztę, lecz jeśli poprosisz mnie o szybkie wysłanie postaram się wysłać ją szybciej.
Rzecz jasna nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za zgubienie lub zniszczenie wysłanej przeze mnie przesyłki przez Pocztę Polską! Wysyłanie czegokolwiek listem poleconym jest dość bezpieczne, bo to Poczta Polska ponosi zań odpowiedzialność i z reguły takie listy dochodzą do adresata w stanie nienaruszonym. Gdyby przesyłka nie doszła do adresata w ciągu 3 tygodni - złożę reklamację na poczcie - wówczas przesyłka powinna mi zostać odesłana, a o jej dalszym losie zadecyduje klient (czy wysłać ją ponownie, czy odesłać z powrotem, potrącając koszty przesyłki i zwrotu).

Jeśli masz pytanie- pisz, chętnie odpowiem na nie.

Udanych zakupów!

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz